Fredag - Inlines, Fest hos Krille, Jobb

Dags att dra ut i solen och åka inlines!! :D


Edit:
Chillade runt endel på stan på inlines.

Sen mot kvällen så tog jag och åkte bil över till Krille. Där det styrdes fest och fyllebasket. Jag drack inget då jag själv skulle till jobbet senare.

Efter att vi spelat basket ett tag så gick jag och mötte Amanda. Så gick vi iväg för att möta hennes kompis Lisa, sen så kom Krille, Fredd, Petter och alla andra då de var påväg tillbaka till Krilles lägenhet. Så jag, Amanda och Lisa tog och hängde på dit.
Fest styrdes med fullt ös! :D

Sen vid 22:45 ungefär var det dags för mig att dra mig hemmåt men Amanda och Lisa hade så skoj att de ville stanna kvar. Så jag tog mig hem med bilen, åt lite hemmagjord pizza. För att sen åka till jobbet och jobba ytterligare en natt med Gustav. :) Dock så har nedräkningen börjat tills dess att vi inte längre kommer jobba tillsammans dock. :/ Men vi får rätt nice schema iaf. :D 7/7 schemat som börjar vecka 21.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0