Måndag - Farfars födelsedag

Idag fyller farfar Gösta 83 år.

Så först så åkte jag och pappa iväg till ICA och handlade lite mat å så.. för att han skulle åka iväg sen på eftermiddagen till Västerås för att fotta lappugglan igen. Efter det så chillade jag hemma ett bra tag. Sen framåt eftermiddagen så tog jag och lånade bilen, åkte ner till Statoil och växlade till mig en tjuga som jag var skyldig Petter, då var det Liz som jobbade så pratade lite med henne. Åkte sedan över till farfar, där jag fick kaffe, bulle och tosca kaka. Kusin Bea och farbror Göran var också där. Så det var riktigt trevligt, var väll där i iaf 40 min. Sen åkte jag över till Petter och chillade hos honom ett bra tag för att sen i natten vid typ 00:30 åka ut och glida lite med bilen vid Vivalla och sen över stan en sväng och förbi Statoil igen där jag då träffade Matte och köpte mig ett äpple och pratade med honom ett tag å så innan jag åkte hem för att sen sova.


Btw. Så vann även ÖSK med 2-0 på behrn arena också. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0