Måndag - Sjuk!

Vaknade upp och hade massor av ont och var sjuk som fan! Typ ont i halsen och huvudet en massa..

Gick i varje fall upp på stan vid 13 tiden och träffade först Gustav och Maria, sen så kom Fredd och Petter gåendes som jag egentligen åkte till stan för att träffa, så pratade vi ett tag där. Sen så gick vi vidare till Game där jag och Fredd och Bobban väntade utaför då Petter gick in på game för att köpa en xbox360 dosa till sin dator till alla sina emulatorspel. ^^

Sen när vi var på väg tillbaka till Petter igen så såg jag Becka på håll och vinkade till mig henne så stod vi och pratade i säkert 15min eller så :)

Var hos Petter ett tag sen och så spelade vi emulator spel som smash 64 och så. ;)


Sen så tog jag och drog hem för att ta det lugnt och vila ner min sjukdom bara..
Ringde E och sen så sovdax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0