Onsdag - Nya minnet till bärbara

Idag så chillade jag rätt länge. Gick inte upp förns 11 tiden, sen så åt jag och sen kollade igenom pappas DVD. Efter det så åkte jag och hämtade farmor sen vid typ 13:30. Sen så åt vi lite påsklunch här typ. Sen så drog jag över till Petter vid 16 tiden där även Tommy var. Chillade där ett bra tag. Sen åkte vi till Rosta rampen vid typ 18 tiden.. och drog hem igen vid 19:40 typ.

Det var ungefär min dag.
Så fick jag även hem mitt nya 2GB minne till bärbara datorn idag som jag ska försöka sätta in nu.


Edit:
Yeay! Minnet gick prima att sätta i... :) Så nu har man 3GB i den också, flöt på som fan! :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Nice :)

2009-04-15 @ 21:00:14
URL: http://mssmidth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0