Långfredagen avklarad

Sov rätt länge då jag hade jobbat så sjukt länge igår natt. När jag sen väl vaknade vid ca 17 tiden så tog jag och gick upp och åt lite mat. Efter det så tog jag och skjutsade Claes till Kalle och Simon då han skulle ta och lana där. Sen så tog jag och åkte till ICA där jag köpte på mig sjukt mycket påskgodis för att sen ta mig hem till Petter där jag chilade under kvällen och tittade på south park och how i met your mother.

Vid 21:30 så tog jag bilen och åkte hem igen för att sen byta till cykeln och cykla iväg till jobbet. Natten sen på jobbet var väldigt lugn för att vara påskafton, men jag misstänker att de kan komma en rush nu när som helst då jag själv drog hem. Men får väll ta och höra med Max imorgon hur det gått för honom.


Nu är det väll snart dags att ta och sova lite såhär vid 03:40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0