Påskdagen

Dagen började med att jag gick upp vid 09:00. Duschade och åt frukost för att sedan vid 10 tiden bli upphämtad av Tommy och Julia. Så åkte vi över till Fredd och hämtade upp honom. Efter det så bar de iväg till Karlskoga och in till Boda borg :)

Kom dit vid ca 11 tiden. Vi körde på och hade tillslut lyckats klara av hela 12 banor faktiskt. Men synd var det dock att vi missade 3 banor som vi misslyckades på sista rummet bara. Vi hade nog kunnat klara av iaf labyrinten om inte Julia hade gått rakt in i en sensor dock. :/ Men sen pallade vi inte köra om den igen eftersom att det var så sjukt jobbigt med allt klättrande upp och ner. Sen så på prispallen så fastnade vi på sista rummet där det var ngn sjukt skumm hoppa hage grej som man fick köra om allt om man gjorde ett enda misstag. Vi började iaf hitta lite färger här och var på väggarna men lyckades inte knäcka den rätta koden. :( Sen så var det på spindelnätet också. Kommer inte riktigt ihåg vilket rum vi fastnade på där. Men vid 16:30 så var vi iaf helt slut i knän och så.. Så då gav vi upp eftersom att de ändå stänger vid 17 tiden.

Åkte då hem och jag å Fredd vart avsläppta hos mig. Så gick vi in och så lånade jag bilen, hämtade Claes som hade lanat hos Calle och Simon. Sen så lämnade vi av Claes. Åkte till viktoria och köpte pizza och åkte sen iväg till stadsparken där vi satte oss och åt pizza och chillade med Krille, Matilda och några andra jag knappt känner som heter Grip, Robert, Maja och Madde(?). Efter det så åkte vi över till Rosta rampen och chillade där i några timmar tills det att klockan var typ 22:00 och de var skit mörkt. Då hade de ändå skateat med helljus ifrån bilen i ca 30 min också. ^^

Så for vi iväg 6 pers i bilen förbi Statoil västhaga och tankade sen vidare till Krille där vi tillbringade resten av kvällen med att spela Tekken 3. :D Sen var jag så sjukt trött att jag åkte hem för att sova, trodde jag! Men i alla fall.. Då jag skulle ta bilen och åka iväg så hade jag blivit nästan helt inblockad av en ambulans också -.-

Sen när jag väl hade kommit hem och satt mig vid datorn för att bara kolla lite sen sova, så skrev Petter på msn.. "Häng med till klaras! 29kr öl/cider" på en söndag.. Så jag vart av ngn anledning taggad och hängde med. Så jag, Petter, Harald och Fredrika drog dit iaf. Men efter bara en cider innan jag gick in och 2 öl väl där.. Så drog vi efter att bara varit där i bara 20 min kanske för att det sög! Musiken var alldeles för hög så man inte ens kunde prata. Men när vi gick där ifrån så hade vi mycket roligare än när vi väl var där. För då kunde vi iaf prata och skratta tillsammans och så var iaf jag och Fredrika rätt dragna och Petter å Harald väldigt smått iaf så de var rätt skoj. ^^ Sen vidare till grillcorner och köpte med oss varsin pizza. Gick till Petter och åt de och kollade kvarteret skatan klipp för att sen dra hem igen vid ca 02:30.

Sen var min dag över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0