Påskafton

Idag så var jag först här hemma och hjälpte pappa med att bära ut trädgårdmöblerna från altanen och fixade med det. Sen så tog jag och åt en mycket god frukost vid 14 tiden ute i solen med mamma och pappa. Efter det drog jag hem till farfar för att hjälpa honom med tvn/ställa tiden på en termometer och nummerpresentatör. Sen så lånade jag med hans bil och körde hem den till våran uppfart.

Efter jag varit hemma ett litet tag bara så tog jag och drog över till Fredd på Inlines (som jag nu plockat fram inför sommaren :) ). Väl där så slog jag mig ner på en filt på deras utgård även tillsammans med Krille och hans flickvän. Så rökte vi lite vattenpipa och göttade oss i solen.
Sen när vi suttit där i ca 1 timma så tog jag och Fredd och skulle gå för att köpa en pizza till honom. Men Fredd var typ så jävla bakis efter 2 noffes och han rökt pipa i 2 timmar så att han nästan svimmade på vägen dit. Så jag åkte i förväg på inlinesen och köpte pizzan till Fredd, vände sedan tillbaka och så satte vi oss på trotoarkanten och åt. :)

Sen efter det så var jag tvungen att åka hem, så tog jag mig en snabb dusch och sen så åkte jag och Claes iväg i vår bil till Patrik där vi var bjudna på påskmiddag. Allt smakade mycket gott och vi kollade sedan på expedition robinson och aristocats på tv. Sen åt jag lite tårta bara och så tog jag farfars bil tillbaka till staden efter det för att sen börja jobba vid 22:00 med Gustav fram till 12-slaget, sen så var det med Max fram till 03:30 vart det visst.

Men nu är klockan mycket.. :S  04:20 och det är dags att lägga sig och sova, för jag ska ju upp vid 09:10 imorgon för att tagga inför Boda borg som jag, Fredd, Tommy och Julia ska besöga då. :D
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0