Tisdag - IKEA

Idag så styrdes det först Subway med Petter och Steff, sen kom även Tommy. Så åkte vi vidare ut till IKEA och kollade runt på massa olika soffor och annat skoj. Efter det så skulle Tommy dra in till stan igen för att jobba klart det sista han hade kvar för dagen. Så då åkte jag, Petter och Steff vidare till Toys 'r' us och gick in där å vandra runt bland alla leksaker å hittade värsta coola latex svärden vi höll på å lekte med. :D Efter det styrde vi in på Stadium ett tag och sen Godis stället där innan vi åkte hem igen.
Sen så har jag mest chillat hos Petter och Fredd ett bra tag innan jag vart tvungen att åka hem igen vid 18 tiden då pappa skulle ha bilen. Efter det så har jag bara varit hemma och ätit mat och suttit vid datorn å så.. men nu ska jag sätta mig och spela Guitar Hero ett bra tag och sen är det väll dags att lägga sig tidigt idag så man kommer upp rätt tidigt imorgon igen. :)

Kommentarer
Postat av: E

Låter roligt Jonas, nu ska jag fixa mig, klä peå mig, äta frukost och smsa dig :) Krams

2009-04-22 @ 09:07:19
URL: http://mssmidth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0