Tisdagen - Jobbmöte, How i met your mother

Känner att alla datum blir helt fel här eftersom att jag oftast brukar skriva om gårdagen då jag skriver på min blogg.

Men igår så var det i alla fall tisdag, och jag gjorde inte så jättemycket då heller. Gick först över till Gustav en sväng och var där ett tag, sen gick vi upp på stan och in på törnkvist hattar där Gustav hämtade ut sin studentmössa. Sen vidare till banana moon ett tag för att sen dela på oss och jag drog hem till Petter i ca 30 min. Sen så iväg till jobbet där jag och Gustav fick vårat nya schema och sen så var det genomgång av lite olika saker på jobbet.

Efter det så drog jag hem, åt.. chillade och kollade how i met your mother och sen sov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0