Torsdag - Valborg

Idag har jag ännu inte gjort så värst mycket.. Varit nere på pappas labb ett tag och fottade lite med pappa och så tog vi och rengjorde hans golv där med T-röd för att få bort en massa tejp fläckar.

Nu ska jag dra och handla lite till mamma på coop och sen så styr det iväg mot Lindesberg med Krille, Mathilda och Becka. =D


Edit:
Efter jag handlat så tog jag bilen och åkte iväg till Krille för att hämta honom och sen åkte vi till Becka och hämtade henne, sen vidare till Willys för att handla endel. Efter det så styrde vi vidare mot tågstationen och hämtade upp Mathilda. Sen så tog vi och rätt snart började åka mot Linde. Stannade till vid Coop Forum Lillån. För att vi hade glömt pommesen hemma och Krille ville ha mera öl. xD

Senare kom vi fram till Linde, hade lite problem med att hitta hem till Torben. Fast tillslut så gick det också.
Väl där så vart det grillkväll med mycket god mat och trevligt folk. :) Torbens mamma var också med på festen och var full hon med, vilket var rätt roligt. ^^

Efter att ha haft jätte trevligt hela kvällen så tog jag och Rebecka och åkte hem igen sen vid 23-tiden. Jag drog vidare till jobbet efter att ha lämnat av Becka. Sen så jobbade jag min kanske jobbigaste natt hittills med MASSOR av folk! och alla skulle så klart ha hamburgare då vi hade kampanj på den också.. -.-

Kommentarer
Postat av: julia

vadå, har jag sagt något annat? :O

2009-05-02 @ 16:33:29
URL: http://juuliiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0