Torsdag - Farbror kom förbi

Segat igång dagen som vanligt nu mera... Borde väll ta och ställa om rätt till nästa vecka sen. Men nu är det ju ändå meningslöst då jag ändå ska jobba imorgon.
Klockan är nu 12:30 och jag funderade på att gå ut och sola förut, men så klart skulle solen gå i moln. Så har gått in igen och höllt på lite med nätverket som strulade.

Men funderar på att sätta mig och spela lite Guitar hero nu och kanske fixa lite med Dell8300an.. Har ju trots allt inte spelat GH på typ 2 veckor nu. :O


Edit:
Klockan är nu 22:33 och jag har just spelat klart det sista Guitar Hero. Dröjde visst till 21:30 innan jag ens började spela det. Så var lite seg på den fronten..

Men har mest suttit hemma idag och försökt lära mig hur man designar bloggar, och fått till vissa framsteg ändå. Så det kanske blir en blogg av det hela tillslut i alla fall.

Så kom farbror Göran och var här i 30 min på kvällen också mellan 20:30-21:00 innan han skulle fara vidare hem till Göteborg. Så det bröjer väll 1,5 timma till nu innan han är hemma igen. Så skulle han visst till Lindköping imorgon också... Att han orkar. Fast det är ju ändå kul att köra bil och han får se mycket av Sverige iaf. Så man är väll lite avis på han ändå.

Gjorde som sagt inte mycket idag, var ute en sväng och åkte inlines bara för att komma ut lite. Men annars inte ett dugg typ.

Tack för mig, Godnatt i tid innan 11 för en gångs skull. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0